пʼятниця, 20 березня 2015 р.

Рецепт щастя від Олександра Каліщука

Сьогодні - День щастя... А що таке щастя? Гроші? Розкіш? А, може, хмаринка в блакитному небі? А, може,  метелик на долоні?.. І веселка після дощу  - це також щастя. І лелеки в небесних просторах, і ніжний спів солов'я, і сині гори, і хвилі в морі, і зорі, що відбились у чистому плесі ріки, і золотий серпик місяця, і росяна зелень трав... два силуети при західному сонці - це також щастя... Тільки ж ми не помічаємо його... і не дякуєм Богу... за щастя народитися, щастя зустрічати весни, щастя кохати, щастя допомагати і співчувати...

Рецептом щастя ділиться з нами Олександр Каліщук, дисидент, поет і музикант з Волині. Шукайте щастя, діліться щастям і будете самі завжди щасливі. 



            Роки летять
Трави шелестять, сонечко сія,
Пташечка співає у гаю.
Скрізь царить життя, всюди бачу я
Силу і любов, Господь, Твою.
А в вечірній час - Божа благодать!
Все немов заснуло тихим сном.
Тільки в небесах зорі мерехтять
І шепочуть верби над ставком.
Тишу розбудив десь дівочий спів -
Молодість втішається життям.
Ніби босоніж йду я по росі,
Так мене чарує пісня ця.
Щастя неземне огорта мене.
Я немов напою з трав напивсь.
Дякую Тобі, Господи, за те,
Що на Україні я родивсь.
Скільки літ пройшло... Все в житті було...
Спогад юних літ завжди живий.
Батьківський поріг, мамине тепло...
Повернути б час той золотий.
Ой наслухавсь я співу солов'я,
Жайворонка сонячних пісень...
Дякую Тобі, Господи, що я
України бачу світлий день.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...